
Hakukonemainonnalla ostavat asiakkaat löytävät sinut
Googlen hakumainonnan (SEM) avulla pääset nopeasti hakutulosten kärkeen ja saat lisää ostavia asiakkaita sivuillesi.
Kun ihminen googlaa hakutuloksista jotain, hän yleensä tietää jo suurin piirtein, mitä on hakemassa. Näin ollen hän on jo edennyt ostopolullaan ja on todennäköisemmin valmiimpi ostamaan. Tämä on se hetki, jolloin yrityksen tuotteiden ja palveluiden pitää tulla hakijalle vastaan. Googlen hakusanamainonnalla se onnistuu loistavasti ja pystyt tavoittelemaan hakutulosten kärkipaikkoja. Banneri- ja YouTube-mainonnalla kohdennat viestiäsi haluamaasi kohderyhmään.
Oikein tehty hakukonemainonta ja kaupallisesti kirjoitetut mainokset ovat erittäin hyviä myyntimiehiä ja -naisia ja ne kertovat brändistäsi oikealla tavalla. Autamme tekemään mainontaa kustannustehokkaasti ja tuloksia tuoden.
Googlemainonta on digitaalisen näkyvyyden kulmakiviä, ja yksi tärkeimpiä yrityksen markkinointikanavia.
Hakusanamainonta, Shopping, Display, YouTube-mainonta – teemme näitä kaikkia Googlen kampanjamuotoja.

Googlemainonnan palvelut
Creativin Googlemainonnan palvelupaketti on yksinkertainen: Valitaan liiketoimintasi, tavoitteidesi ja budjettisi perusteella sopivat kampanjamuodot. Vaihtoehtoinamme on Mini, Pro tai Premium -paketit.
Palveluissamme on aina yksi hinta. Ei aloitusmaksuja tai mitään muuta vaikeaa – saat ammattimaisesti tehtyä Googlemainontaa, joka tuo mitattavia tuloksia. Kampanjoiden määrää ei ole rajoitettu.
Kaikkeen tekemäämme google-mainontaan sisältyy konversioseurannan asennus, jolloin pystyt seuraamaan, miten mainonta tuottaa ostoja ja liidejä.

Palveluihimme kuuluu
- Hakusanamainonta, Shopping, Display- ja Youtube-mainonta
- Google-mainostilin perustaminen ja ylläpito
- Kampanjastrategian suunnittelu
- Mainosten kirjoittaminen
- Mainonnan jatkuva kehittäminen
- Kuukausittainen raportointi
- Konversioseurannan asennus
Usein kysyttyä hakukonemainonnasta
Miksi googlemainonta kannattaa?
Googlessa mainostamalla takaat, että pääset hakutulosten kärkipaikoille. Kun Googlesta haetaan palveluita, ostohousut ovat jo jalassa ja asiakas pitkällä ostopolulla. Siksi siellä kannattaa olla silloin tyrkyllä. Verkkokaupan taas kannattaa näkyä tuotekorteillaan jo Googlen hakutuloksissa. Display- ja YouTube-mainonnalla herätät tehokkaasti kiinnostuksen kohderyhmässäsi.
Miten aloitan hakukonemainonnan?
Meidän kanssamme aloittaminen on helppoa. Juttelemme aluksi tavoitteistasi ja budjetistasi ja teemme se pohjalta kustannustehokkaan ja fiksun suunnitelman, mitä kannattaa mainostaa ja mitä kampanjamalleja hyödyntää.
Hakukonemainonnan budjetti?
Budjetti riippuu valtavasti tavoitteistasi ja toimialastasi. Pieniä, yksittäisiä palveluita voidaan hyvin mainostaa 100-200 € budjetilla, laajemman valikoiman sivustot vaativat vähän enemmän paukkuja. Aina voi aloittaa pienemmällä budjetilla, ja skaalata sitä isommaksi kun nähdään mikä toimii ja mikä ei. Tärkein vinkkimme on, että älä anna budjetin rajoittaa kasvua, jos tuloksia tulee.
Kokeilin kerran, enkä saanut tuloksia. Miksi kokeilisin uudestaan?
Hakukonemainonta ei ole rakettitiedettä, mutta sitäkin on mahdollista tehdä "väärin". Ehkä olet aiemmin maksanut täysin vääristä avainsanoista, ehkä mainokset ovat vieneet väärälle sivulle, budjettia ei ole käytetty oikein tai tilin rakenne ei ole tehokas.
Olettaen, että tuotteesi ja/tai palvelusi on hyvä, anna hakumainonnalle mahdollisuus.
Shopping? Display? YouTube? En ymmärrä näistä mitään.
Kyseessä on Googlen erilaiset kampanjatyypit. Kerromme näistä mielellämme lisää ja valitsemme sinun tavoitteitasi parhaiten tukevat kampanjatyypit.
Miten voin varmistua tuloksista?
Teemme mainontaa aina tulokset edellä. Rahaa käytetään enemmän vasta kun pystymme tunnistamaan, että mainonta tuo tuloksia (ostoja ja yhteydenottoja).
Googlemainonnan hinnasto
Hakukonemainonnan hintamme ovat selkeitä, eivätkä pidä sisällä piilokuluja. Valitse vain käytettävät kampanjamuodot. Työkulun lisäksi hintaan lisätään mediakulu, joka on noin 200-10 000 €/kk riippuen mainonnan tavoitteista.
Hakukonemainonta voidaan aloittaa vaikka heti. Pidämme aloituspalaverin, jossa määritellään mainonnan tavoitteet ja mittarit. Tämän jälkeen aloitamme mainonnan.
Hakukonemainonta kannattaa yhdistää sosiaalisen median mainontaan. Teemme myös hakukoneoptimoitua sisällöntuotantoa sivuille. Mitä parempi sivustosi on, sitä pienemmät mainonnan klikkihintasi ovat.
GOOGLE ADS MINI
TEKSTIMAINOKSET
TEKSTIMAINOKSET HAKUKONETULOKSISSA
Näy tekstimainoksissa hakutulosten kärjessä
- Googlen hakusanamainonta
- Sisältää kampanjastrategian, avainsanojen valinnan, mainostekstit ja jatkuvan optimoinnin
- Kuukausittainen raportointi
GOOGLE ADS PRO
HAKU+SHOPPING+DISPLAY
NÄY HAKUTULOKSISSA JA GOOGLEN DISPLAYVERKOSTOSSA
Lisää näkyvyyttä banneri- ja shopping-mainonnalla
- Googlen hakusanamainonta
- Googlen Shopping/PMax-mainonta
- Googlen Display/bannerimainonta
- Sisältää kampanjastrategian, avainsanojen valinnan, mainostekstit, kohdennukset ja jatkuvan optimoinnin
- Kuukausittainen raportointi
GOOGLE ADS PREMIUM
KAIKKI PALVELUT
KAIKKI HAKUKONEMAINONNAN PALVELUT
Hyödynnä Googlen mahdollisuudet täysimääräisesti
- Hakusanamainonta
- Displaymainonta
- Shopping
- YouTube-mainonta
Yhdistä näihin google-lisäpalveluihin
Varaa ilmainen auditointi
Haluatko tietää, onko Google-mainonnan tililläsi kaikki kunnossa, vai olisiko tilillä ehkä jotain kehitettävää? Varaa 15 minuutin ilmainen Google Ads -auditointi.
Katsomme tilisi läpi ja annamme suositukset sen tuloksellisuuden kehittämiseen.
Varaa aika viereisestä kalenterista.
Hakukonemainonnan hyödyt
Hakukonemainonnalla voidaan varmistaa, että asiakkaat löytävät yrityksesi, kun he etsivät niitä tuotteita ja palveluita, joita tarjoat.
- Hakukonemainonnalla: tavoitat asiakkaan silloin kun hänellä on tarve
maksat vain saavutetuista tuloksista - viestit ytimekkäästi brändistäsi ja sen tarjoamista hyödyistä asiakkaalle
- saat näkyvyyttä hyvällä markkinapaikalla
- mainontaasi voidaan kohdentaa tarkasti
- pääset alkuun pienelläkin budjetilla
- käytät markkinointibudjettia kustannustehokkaasti ja datalähtöisesti
Googlen mainoksille voidaan asettaa erilaisia tavoitteita. Niitä voivat olla vierailu verkkosivustollesi tai verkkokauppaan, yhteydenotto, uutiskirjeen tilaus tai sovelluksen asentaminen.
Google-mainonnasta saa entistä tehokkaampaa, kun sen yhdistää hakukoneoptimointiin. Mainonnassa voidaan nostaa sellaisia termejä, mikä saattaisi muuten vaatia paljon työtä näkyäkseen Googlen luonnollisissa hakutuloksissa. SEO-optimoitu sivusto auttaa myös mainonnan kustannusten hillitsemisessä.
Laita meille viestiä
Mitä inspiroivaa keksitään yhdessä?